A foodora decemberben Cegléden is elindította kiszállítási szolgáltatását, ezzel 2025-ben már 21 új városban vált elérhetővé a platform.
Nem jelölt allergén, szulfit jelenléte miatt a Culinaris Kft. őrölt fahéjat hívott vissza a forgalomból, a termék bármelyik Culinaris üzletbe visszavihető, árát blokk nélkül is visszatérítik - közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih).
A visszahívás a "TRS Őrölt fahéj / TRS Cinnamon Powder 100 g" elnevezésű, TRS Asia's Finest Food márkájú, 2023.07.31-i minőségmegőrzési idejű termékekre vonatkozik. A Nébih felhívta a figyelmet, hogy a termék a szulfitra érzékeny fogyasztóknál allergiás reakciókat válthat ki, ezért esetükben a fogyasztása elkerülendő.
A Culinaris honlapján közölt tájékoztatás szerint a Heuschen & Schrouff, Oriental Foods Trading B.V. az élelmiszerjog szabályozása szerinti felelősségének eleget téve kezdeményezte a termék visszahívását; a figyelmeztetés nem jelenti azt, hogy az egészségügyi kockázatot az eladó okozta.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








