Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Szeretnénk felhívni a figyelmeteket, hogy csak az ALDI Magyarország egyetlen hivatalos Facebook és Instagram oldala rendelkezik "ellenőrzött" jelzéssel, kezdi közleményét az ALDI. Az üzletlánc óvatosságra inti a vásárlokat, hiszen csalók bukkantak fel, akik az ALDI logójával és nevével visszaélve próbálják átverni a gyanútlan fogyasztókat.
Az ALDI Magyarország imposztorok, azaz csalók felbukkanására figyelmeztet, akik az ALDI logójával és nevével élnek vissza a legnagyobb közösségi média, a Facebook sűrűjében. Nagyon egyszerű ilyen áloldalakat készíteni, hiszen pár kattintás alatt meg is van, képet pedig bárhonnan tud halászni az ember.
Viszont van egy jel, amit ha figyeltek, tudjátok, hogy megbízható a tartalom az egyes Facebook-oldalakon, ez egy kék pipa, ami az oldal neve mellett jelenik meg, és azt jelenti, hogy "ellenőrzött oldal", az ALDI Magyarország hivatalos oldalának neve mellett is megtalálhatjátok ezt a szimbólumot ITT.
Nagyon figyeljetek, mivel a koronavírus-járvány kibontakozása óta egyre több vásárlással kapcsolatos csoport és oldal keletkezik a Facebookon, ahol könnyen félrevezethetnek minket mindenféle álhírrel és kétes forrásokból származó információkkal. Ráadásul simán elcsábíthatnak nyereményjátékokra is, amelyek igazából nem is léteznek. Nagyon résen kell lenni, de a kék pipa mindig segíthet.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








