A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
A Szupermenta évindító terméktesztjén 34 mogyorókrémet vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei. Élelmiszerbiztonsági és -minőségi szempontból egyik termékkel sem akadt gond, 17 mogyorókrém csomagolásán azonban előfordultak bizonyos jelölési hibák.
A 2021. év első terméktesztjén a gyerekek nagy kedvencét, a mogyorókrémeket tesztelte a Szupermenta program. A boltok polcain található széles kínálatból 34 különböző márkájú, kenhető, 2-15% mogyorótartalmú termék teljes körű vizsgálatát végezték el a szakemberek. A finomságok közül 6 db bio volt, 4 db pedig édesítőszerrel készült.
A tesztben szereplő termékeket élelmiszerbiztonsági és -minőségi vizsgálatoknak vetették alá a Nébih laboratóriumaiban. Az analizált paraméterek - többek között - a növényvédőszer-maradékok, az allergének, az édesítőszerek és tartósítószerek, valamint az alfatoxin-, zsír-, transz-zsírsav- és cukortartalom voltak. Megnyugtató, hogy élelmiszerbiztonsági és -minőségi szempontból mindent rendben találtak a szakemberek.
Kevésbé mutatott pozitív képet a termékek jelölésének ellenőrzése, amelynek során számos problémával találkoztak a hatósági felügyelők. Gond volt a megnevezésekkel, az allergének pontatlan jelölésével, az összetevők feltüntetésével, a tápértékjelöléssel, néhol pedig a betűmérettel. A jelölési hibák miatt 17 termék esetében indult hatósági eljárás a gyártók/forgalmazók ellen. Az élelmiszer-vállalkozók figyelmeztetésben részesültek, s a már megszokott módon, határidőket tartalmazó intézkedési tervet kellett benyújtaniuk a hibák kijavítására.
A kedveltségi vizsgálaton ezúttal is szakértő és laikus kóstolók pontozták a termékeket. Értékelésük alapján a dobogó legfelső fokára a Ferrero Nutella Kenhető kakaós mogyorókrém állhatott, a második helyen a CBA Piros Kakaós-mogyorós krém végzett, míg a harmadik helyet a Bio Bionella mogyorós nugátkrém érdemelte ki. A teljes listát ITT nézheted meg!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








