A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől - közölte a vállalat csütörtökön.
A Penny kiskereskedelmi áruházlánc nyitott arra, hogy 223 magyarországi üzletében növelje a hazai élelmiszerek arányát. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) az üzletlánc vezetőivel erről is egyeztetett egyebek között.
Alapvetően a friss zöldség-gyümölcs, tejtermék, baromfi és hús termékkörökre fókuszálnak. "Célunk, hogy az üzletek polcain elsődlegesen azok a friss illetve feldolgozott élelmiszerek legyenek megtalálhatóak, amelyekből a magyar élelmiszergazdaság szereplői megfelelő mennyiséget és minőséget állítanak elő.
- hangsúlyozta Éder Tamás, a NAK élelmiszeriparért felelős országos alelnöke. "A magyar termelők képesek magas színvonalon, folyamatosan jó minőségben zöldséget és gyümölcsöt termelni, igényes, friss áruval ellátni a piacot, megfelelve a magas követelményeknek. A kamara a potenciális partner termelők feltérképezésében és a kapcsolatok kiépítésében is segíti az üzletláncokat" - emelte ki Mártonffy Béla, a NAK Országos Kertészeti és Beszállítóipari Osztályának elnöke.
- fogalmazott Florian Jens Naegele, a PENNY Market Kft. vezérigazgatója. A kamara folyamatosan konzultál a kiskereskedelmi áruházláncokkal, ennek volt újabb mérföldköve a hazánkban 223 üzlettel, három logisztikai központtal (Alsónémedi, Karcag, Veszprém) rendelkező, közel 4700 munkavállalót foglalkoztató Pennyvel való egyeztetés. Az áruházlánc több mint 2000 terméket tart állandó kínálatban, ennek közel kétharmadát magyar beszállítók biztosítják számukra.
Pénzre van szükséged? Használd a Pénzcentrum személyi kölcsön kalkulátorát!
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok