Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Az egyik legnépszerűbb hazai boltlánc tartósan csökkenti a friss magyar sertéshús fogyasztói árát. Az árcsökkentés közel 20 terméket érint, a mérséklés mértéke kilogrammonként akár 150 forintot is jelenthet, átlagosan pedig eléri a 100 forintot. Az áruházlánc célja, a kiváló minőségű hazai sertéshúsok népszerűsítése, a megnövekedett kereslet révén a hazai termelői szektor támogatása.
A Lidl Magyarország az elmúlt évben 25 százalékkal több sertéshúst értékesített, mint az azt megelőző évben. Az áruházlánc hosszabb távon biztosítja közel húsz, kizárólag magyar beszállítóktól származó friss sertéshús alacsonyabb árát. A friss sertéshúsok fogyasztói árcsökkenésének mértéke átlagosan kilogrammonként eléri a 100 forintot, de egyes termékek estében még ennél is nagyobb mértékben viszi lejjebb az árakat a vállalat.
Így a friss darabolt csont nélküli sertéskarajt kilógrammonként 150 forinttal, míg a friss csont nélküli sertéslapockát, a 30 százalékos zsírtartalmú friss darált sertéshúst és a csont nélküli friss sertéscombot 100 forinttal olcsóbban tudjuk megvásárolni.
- mondta Tőzsér Judit, a boltlánc vállalati kommunikációs vezetője.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








