Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Igazán szerencsésen zárult a tavalyi év két játékos számára, hiszen a 2019. december 15-i sorsoláson megnyerték a Hatoslottó történetének második legnagyobb, 2,103 milliárd forintos nyereményét. A kisorsolt nyerőszámokat ketten is helyesen játszották meg, azonban panaszra így sincs okuk, hiszen fejenként több mint 1 milliárd forinttal gazdagodtak. A játékosoknak a sorsolás másnapjától számított 90 napon belül kellett jelentkezniük a Szerencsejáték Zrt.-nél, amelyet a napokban meg is tettek. Nézzük meg, hogy mit árultak el magukról!Pénzre van szükséged? Nézz szét a Pénzcentrum személyi kölcsön kalkulátorában (x)
Magyarországon nagyon ritkán lehet a lottónyertesekről személyes információkat megtudni, az pedig különösen ritka alkalom, hogy a Szerencsejáték Zrt. általános gyakorlatának részeként a Hatoslottó legutóbbi főnyereményének mindkét nyertese névtelenül kitöltötte az úgynevezett nagynyertes kérdőívet, így megtudhatunk néhány információt játékszisztémájukról, életükről úgy, hogy anonimitásuk biztosított marad.
A nyertesekben közös, hogy Budapesten adták fel a nyerő szelvényüket, amelyet véletlenszerűen kiválasztott saját számokkal játszottak meg. Kiderült az is, hogy évtizedek óta minden héten játszanak a Hatoslottón, az örömhírt pedig közeli családtagjaikkal osztották meg elsőként. A szerencsések a lottózóban értesültek a nagynyereményükről, amelyből tárgyi dolgokra (autó, lakás) és befektetésre fordítanak - úgy nyilatkoztak, hogy pénzügyi befektető segítségét is igénybe veszik majd -, de szűkebb családjuknak is adnak majd belőle. Azonban eszük ágában sincs abbahagyni a lottózást, sőt, egyikőjük elmondása szerint először egy lottószelvényt vásárol majd a nyereményéből.
További érdekesség, hogy az újdonsült milliárdosok közül az egyik nem először nyert: néhány évtizeddel korábban ugyanis már volt négyese az Ötöslottón. Emellett elmondta, hogy önállóan játszott, és először sírásban tört ki, amikor megtudta, hogy telitalálatos szelvényt adott fel.
A másik szerencsés elárulta, hogy a tavalyi sorsolást megelőzően családtagjaival közösen játszott, akikkel korábban még nem nyert hasonlóan magas összeget. Egyetlen rituáléja, hogy mindig ugyanazon a napon adja fel a szelvényét. A 10 számjegyű összegből a jótékonykodás és a megtakarítás mellett a tágabb család is részesül majd.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső HATOSLOTTÓ aloldalunkon
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








