Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
A rendelkezésre álló adatok alapján állítható, hogy 2018-hoz hasonlóan minden bizonnyal még 2019 első fél évében is tartott a magyar áruk polci részesedésének enyhe növekedése, ami nagy pozitívum - írja a Világgazdaság.
Folytatni kellene az áfa¬csökkentést, és a következő uniós költségvetési ciklusban is fontos szerepet kellene kapniuk az élelmiszeripari fejlesztéseknek, de az új pályázatok kiírása előtt érdemes megvizsgálni, milyen eredményekkel jártak a korábbiak - mondta el a lapnak adott interjúban Éder Tamás, a Felelős Élelmiszergyártók Szövetségének elnöke.
A szakember hozzátette, a rendelkezésre álló adatok alapján állítható, hogy 2018-hoz hasonlóan minden bizonnyal még 2019 első fél évében is tartott a magyar áruk polci részesedésének enyhe növekedése, ami nagy pozitívum. Mindez 2018-ban szépen teljesült, most pedig úgy tűnik, hogy az élelmiszeripar belföldi értékesítése az előző év első hat hónapjában is felülmúlta a teljes élelmiszer-kiskereskedelmi forgalom bővülését.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








