A november 3-án indult ellenőrzés-sorozat első szakasza lezárult, összességében biztató eredményekkel.
Folyamatosan változnak a karácsonyi trendek és szokások, az ünnepi készülődést a fogyasztói kultúra változása is alakítja. Valós fogyasztói igény az, hogy már októberben, 2 hónappal karácsony előtt megtalálják a vevők az áruházakban az ünnepi kínálatot - derült ki a Kika keddi sajtótájékoztatóján.
A lakberendezési áruházláncban már kikerültek a polcokra az ünnepi kellékek: karácsonyfadíszek, adventi koszorúk, gyertyatartók, ajándéktárgyak.
Hompok Melinda lakberendező a sajtótájékoztatón elmondta, hogy az idei évben nincs túl nagy változás a korábbi évek színtrendjeihez képest, bár a púderes, rózsaszínes, arannyal, ezüsttel kombinált díszek trendinek nevezhetők 2019-ben. Évek óta jellemző, hogy van egy-egy meghökkentő elem (például egy fánk alakú, vagy egy medvés fadísz), ami kiegészíti a készleteket. Az asztalon, a karácsonyfán is megjelenhet egy-egy szokatlan elem.

Tavaly fehér és kék volt a divat, idén viszont több a zöld és barnás árnyalat. A fehér persze továbbra is működik, ahogy a piros/aranyszínű vonal is, de a zöld, a barna, a natúr, bézses színek, vagy a narancs inkább előtérbe kerültek. A természetközeliség itt is jobban dominál.
A szakember hozzátette: karácsonykor a giccs is belefér, ezt lehet
vegyíteni a meghökkentő elemekkel. Fontos az is, hogy a családokban generációkon keresztül öröklődő tárgyak tehetik személyessé az ünnepet.
Havas Dóra gasztroblogger szerint egyértelműen a családi tradíciók
határozzák meg azt, hogy milyen étel kerül a karácsonyi asztalra. A
töltött káposzta, a bejgli, a rántott hal minden háztartásban a menüben
meghatározó része - ebben csak lassan tapasztalni változást.

Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








