Az EU Weekly Oil Bulletin legfrissebb adatai alapján Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin átlagára 640, míg a régiós országokban 620 forint volt.
2019. szeptemberben a fogyasztói árak átlagosan 2,8 százalékkal magasabbak voltak az egy évvel korábbinál. Az elmúlt egy évben a szeszes italok, dohányáruk és az élelmiszerek ára emelkedett jelentős mértékben.
12 hónap alatt, 2018. szeptemberhez viszonyítva az élelmiszerek ára 5,1%-kal nőtt, ezen belül a sertéshúsé 13,3, a kenyéré 8,5, a liszté 7,2, az idényáras élelmiszereké (burgonya, friss zöldség, gyümölcs) 6,5%-kal magasabb, a tejé 3,7%-kal alacsonyabb lett. A szeszes italok, dohányáruk ára átlagosan 8,4, ezen belül a dohányáruké 12,3%-kal emelkedett. A szolgáltatásokért 3,4%-kal kellett többet fizetni, ezen belül a lakbér 10,7%-kal nőtt. A járműüzemanyagok ára 4,6%-kal csökkent.
1 hónap alatt, 2019. augusztushoz viszonyítva: a fogyasztói árak átlagosan 0,1%-kal emelkedtek. Az élelmiszerek ára átlagosan nem változott, ezen belül azonban a tej 2,3, a tejtermék 1,2, a sertéshús 2,2%-kal drágult. Az idényáras élelmiszerek (burgonya, friss zöldség, gyümölcs) ára 4,9%-kal csökkent, ugyanakkor enélkül számolva az élelmiszerárak átlagosan 0,6%-kal nőttek. A szeszes italok, dohányáruk ára átlagosan 0,3, ezen belül a dohányáruké 0,7%-kal emelkedett. A szolgáltatásokért 0,2%-kal kellett többet fizetni, ezen belül a telefon-, internetszolgáltatások 3,1%-kal drágábbak, az üdülési szolgáltatások 3,8%-kal olcsóbbak lettek. A ruházkodási cikkek ára 1,0%-kal nőtt. A járműüzemanyagok ára 0,9%-kal csökkent.
2019. január-szeptemberben az előző év azonos időszakához képest: a fogyasztói árak átlagosan 3,3%-kal nőttek.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml