Egy bristoli Tesco új biztonsági intézkedéseket vezetett be, többek között, hogy a vásárlóknak egy CCTV-s átvizsgáláson kell átesniük, amivel csökkentenék a bolti lopások számát.
2019. augusztusban a fogyasztói árak átlagosan 3,1 százalékkal magasabbak voltak az egy évvel korábbinál. Az elmúlt egy évben a szeszes italok, dohányáruk és az élelmiszerek ára emelkedett jelentős mértékben.
A KSH legfrissebb statisztikái szerint 12 hónap alatt, 2018. augusztushoz viszonyítva Az élelmiszerek ára 5,6 százalékkal nőtt, ezen belül az idényáras élelmiszereké (burgonya, friss zöldség, gyümölcs) 13,7, a sertéshúsé 11,5, a liszté 11,3, a péksüteményeké 10,0, a kenyéré 8,4 százalékkal magasabb, a tejé 5,2 százalékkal alacsonyabb lett. A szeszes italok, dohányáruk ára átlagosan 8,8, ezen belül a dohányáruké 12,8 százalékkal emelkedett. A szolgáltatásokért 2,8 százalékkal kellett többet fizetni, ezen belül a lakbér 10,0 százalékkal nőtt. A járműüzemanyagok ára 2,6 százalékkal csökkent.
A friss statisztikák megmutatták azt is, hogy 1 hónap alatt, 2019. júliushoz viszonyítva a fogyasztói árak átlagosan 0,1 százalékkal mérséklődtek. Az élelmiszerek ára 0,4 százalékkal kisebb lett, meghatározóan az idényáras élelmiszerek (burgonya, friss zöldség, gyümölcs) 4,4 százalékos árcsökkenésének következményeként. Ez utóbbi csoport nélkül számítva az élelmiszerek ára átlagosan 0,1 százalékkal nőtt. A szeszes italok, dohányáruk ára átlagosan 0,3, ezen belül a dohányáruké 0,4 százalékkal emelkedett. A szolgáltatásokért 0,3 százalékkal kellett többet fizetni, ezen belül az üdülési szolgáltatások 1,7 százalékkal drágultak. A nyári kiárusítások következtében a ruházkodási cikkek 2,1 százalékkal olcsóbbak lettek. A járműüzemanyagok ára 0,3 százalékkal csökkent.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Megrázó gázai felvétel nyerte a World Press Photo fődíját – képek
- Navracsics Tibor elárulta, mi lesz a magyar EU-elnökség fő vitatémája
- Cristiano Ronaldónak be kell érnie fél pénzzel
- Lezuhant egy motoros a cirkuszi halálgömbről Győrben
- Zebra költözik az Astoriára – mutatjuk, hol
- Részben az is felelős, akinek a portáján szúnyog van - ezt tehetjük, és ezt teszi a katasztrófavédelem