Nagyon sok jel árulkodhat arról, hogy feltételezhetően tisztességtelen szándékú vállalkozással állunk szemben.
Egy átlagos magyar 3 198 forintot költ el naponta botokban Az összes fogyasztási célú kiadás pedig, ha elbaktat az ember például vendéglőbe is, moziba is, vagy éppen elutazik valahová, 5. 24 forint volt egy napra számolva. Az első félévben újabb csúcsot javított a családi költekezés, a növekedés 5,8 százalék volt.
Friss statisztikákból az derül ki, hogy a fogyasztási célú költekezés értéke naponta 5 924 forint volt 2019 első félévében, ezen belül a boltban 3 198 forintot költöttek a magyarok. Ez az egy főre jutó költekezések értéke, ha nagy a család, nyilván több pénz megy el - írja a KSH adataira hivatkozva a blokkk.com
Havonta egy főre számítva 179 ezer forintnál tartunk, ezen belül pedig a boltban 96 ezer forint megy el. Az adatokból az is kiderült, hogy a családok költekezése, a fogyasztási célú kiadásai (különféle termékekre, szolgáltatásokra, amiben nem csak a boltos vásárlások, hanem vele együtt egy sor különféle szolgáltatás is benne van), 5,8 százaélkkal emelkedtek 2019 első félévében. És ez némileg nagyobb megugrás is, mint a boltos költekezés bővülése, ami azt jelenti, hogy a különféle szolgáltatásokra is egyre több pénz megy el.
De hát látni ugyanakkor azt is, hogy az első negyedévhez képest a második negyedév növekedési üteme már kisebb volt a háztartások fogyasztási kiadásaiban, ugyanúgy, mint a legnagyobb szeletét jelentő boltos vásárlásokban (2019 májusában, júniusában 3-4 százalékkal lassult a boltos költekezés növekedése, az áprilist még a húsvéti költekezés felhúzta).
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza