Tavaly 10 milliónál is több palackot váltottunk vissza egy-egy napon a karácsonyi ünnepek után.
A Mastercard fizetéstechnológiai cég célja, hogy segítse a pénzügyi szolgáltatók és a harmadik felek közti együttműködéseket és az ügyfélbarát pénzügyi megoldások terjedését. Az Ovum által készített kutatás szerint teljes piaci összefogásra van szükség ahhoz, hogy a nyílt bankolást hátráltató technikai akadályok eltűnjenek.
A Mastercard ma bemutatta Open Banking Solutions™ nevű szolgáltatáscsomagját, mellyel célja, hogy támogassa az innovatív fizetési megoldások térnyerését Európában. A négy szolgáltatásból álló csomag a pénzügyi szolgáltatók és a nyílt bankolással piacra lépő, úgynevezett harmadik felek közti kommunikációt segíti majd. A nyílt bankolás lényege, hogy azok az adatok, amelyeket eddig a bankok tároltak, hozzáférhetőek lesznek a megbízhatónak minősített szolgáltatók, mint harmadik fél számára is. Így a külső szolgáltatók és a bankok egyénre szabott ajánlatokat tehetnek a felhasználónak, illetve
Az Open Banking Solutions négy szolgáltatása egyszerű, átfogó, rugalmas és gyors piaci hozzáférést biztosít a pénzügyi szolgáltatók nyílt bankoláshoz szükséges adataihoz. A visszaélések csökkentése érdekében folyamatosan ellenőrzi a harmadik felek regisztrációs állapotát és ha szükséges, biztonsági figyelmeztetéseket is küld. A vitarendezési szolgálat összhangot és az átláthatóságot biztosít a felek között, miközben a Mastercard szakmai tanácsadással és gyakorlati támogatással segíti a pénzügyi intézményeket nyílt bankolással kapcsolatos stratégiájuk meghatározásában és végrehajtásában.
A Mastercard szolgáltatáscsomagja már az Egyesült Királyságban és Lengyelországban is sikerrel rajtolt, több partner részvételével: többek között a Kikapay, a Streeva, a Tribe Payments, és a mobilfizetési szolgáltatásokban érdekelt DiPocket is csatlakozott. A Mastercard céljait az Ovum által készített kutatás is alátámasztja, amely arra a következtetésre jutott, hogy a nyílt bankolás elterjedéséhez elengedhetetlen a piaci résztvevők összefogása, valamint a megfelelő technikai és szabályozási háttér közös kialakítása. E mellett kiemelten fontos, hogy a pénzügyi szolgáltatók segítsék ügyfeleiket a tájékozódásban és az olyan szolgáltatások használatában, amelyek segítik mindennapi pénzügyeiket.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








