A kínai eredetű Temu online piactér működési modellje gyökeresen megváltozhat az Európai Unió tervezett vámszabály-módosításai miatt.
A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dob piacra. Ez lesz a Coca-Cola Energy.
A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dob piacra. 2019. március 28-án jelentette be a Coca-Cola Magyarország, hogy bővíti portfólióját a Coca-Cola Energy bevezetésével. Még az idei év folyamán a Coca-Cola Company további piacokra is tervezi a Coca-Cola Energy beveze-tését, elsősorban Európára fókuszálva.

A cola ízvilágot, és a már jól ismert életérzést kínálja az új ital, mely természetes forrásból származó koffeint, guarana kivonatot és B-vitamint is tartalmaz, mindezt taurinmentesen. Emellett a termék cukor- és kalóriamentes változatban is elérhető lesz. A termékduó 250 milliliteres aluminiumdobozos kiszerelésben kerül a viszonteladók és élelmiszerüzletek polcaira április elején.
- mondta el az új termékről Javier Meza, a szénsavas üdítőitalok üzle-tágának globális marketing vezetője. Az új termék idén áprilistól kapható Spanyolországban és Magyarországon. A Coca-Cola Energy elsősorban a fiatal, 18-35 év közötti felnőttek számára készült - közölte közleményében a cég.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








