Egyre több panasz érkezik a fogyasztóvédőkhöz a csomagküldő cégek és webáruházak működésével kapcsolatban.
A NÉBIH hivatalos oldala szerint egy csokoládéban fémdarabot találtak, míg egy díszítő habalapba tejfehérje került, holott elméletileg laktózmentesnek kellet volna lennie. Mindkét - egymástól független - terméket visszahívja a gyártó.
Két, egymástól független termék ellen is fellépett a NÉBIH november 12-én, hétfőn. A hatóság tájékoztatása szerint, az egyik esetben helytelen receptúrával gyártott díszítő habalapot hívtak vissza:
- A termék neve: Crème Patisserie Decor
- Márka: MEGGLE
- Kiszerelés: 500 ml
- Lejárat: 2019.01.09. és 2019.02.11.
A helytelen receptúra miatt a termék tejfehérje hozzáadásával készült, ugyanakkor a csomagoláson a "laktózmentes" és "tejfehérjementes" kifejezések olvashatók. A termékből kizárólag Magyarországra értékesítettek.
A Nébih felhívja a tej allergiában és a tejcukor érzékenységben (laktóz intoleranciában) szenvedő fogyasztók figyelmét, hogy amennyiben vásároltak a kifogásolt termékből, azt ne fogyasszák el.
A hatóság által közöl másik esetben egy német bejelentés szerint egy vásárló kisebb drótdarabot talált a dmBio étcsokoládés kókuszos szeletben. Ezért a dm Kft. értesítette a Nébih-et, a terméket kivonta a forgalomból, és minden szükséges intézkedést megtett a vásárlók tájékoztatása céljából. A szóban forgó termék adatai:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- Név: dmBio étcsokoládés kókuszos szeletet
- Kiszerelés: 40 g
- Minőség-megőrzési idő: 17.04.2019.
- RASFF referenciaszám: 2018.3233
A Nébih arra kéri a fogyasztókat, hogy akár üzletben, akár webáruházon keresztül vásároltak a fenti azonosítókkal ellátott termékből, ne fogyasszák el. A dm tájékoztatása szerint a terméket az üzletek visszaveszik.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








