A TUI folyamatosan dolgoznak azon, hogy elősegítsék az óraátállítás megszüntetése felé vezető döntéseket Európán belül.
2017-ben a luxemburgiaknak kellett a legmagasabb árat fizetniük a húsért - közel másfélszer annyit, mint az átlagos európainak. Eközben a lengyeleknek - ahol a legolcsóbb volt a hús -, valamivel több, mint az uniós átlag felét kellett kifizetniük, amennyiben húsételt szerettek volna vásárolni. Mutatjuk a pontos adatokat, és azt is, hogy mi a helyzet a magyar húsárakkal.
Amennyiben valaki 2017-ben húst szeretett volna venni Luxemburgban, akkor azt 41 százalékkal drágábban tehette meg, mint az átlagos európai - derül ki az Eurostat friss, vásárlóerő-paritáson számolt adataiból. A második legmagasabb árat osztrák szomszédaink voltak kénytelenek megfizetni, náluk ugyanis 39 százalékkal haladta meg a hús ára az uniós átlagot. Nem meglepő módon az árak a nyugat- és észak-európai országokban voltak a legmagasabbak.
A legdrágább árak egyébként a nem EU-tag Svájcban voltak: itt az uniós átlag közel 2,5-szeresét voltak kénytelenek megfizetni a vásárlók. De magas árakkal szembesültek a már említett országokon kívül Dániában (138%), Svédországban (133%), Franciaországban (132%) és Németországban is (122%). Az uniós átlaghoz Szlovénia volt a legközelebb (100,7%).
Magyarországon arányaiban olcsóbbak a húsárak, mint az uniós átlag, annak mindössze 71 százaléka. A tagállamok közül egyébként csak néhány ország van mögöttünk: Románia (59%), Bulgária (58%) és Lengyelország (57%). Ezek alapján tehát úgy tűnik, hogy Magyarország a legolcsóbb országok között található a húsárak szempontjából.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- A lelki álomkórtól óv Ferenc pápa a keresztút meditációjában
- Izraeli források: Amerika kihátrált, így már nem biztos, hogy meg lehet semmisíteni a Hamászt
- Nem túl lelkesek a franciák az olimpia előtt
- Tádzsikisztánban kilenc embert őrizetbe vettek az oroszországi merénylet kapcsán
- Ukrán gabonával segíti Magyarország az afrikai éhezőket
- A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában