Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Érdekes összeállítást közöl a hvg.hu a Sziget Fesztivál környékén, a rendezvényre érkezők kegyeit kereső vállalkozásokról. Külön készül a fesztiválra a Sziget főbejáratához legközelebb eső Auchan, nyílik ideigelenes kocsma egy családi ház kertjében, továbbá egy benzinkút is beszáll a vendéglátásba.
Az aquincumi Auchan készül a Sziget Fesztiválra. 20-25 százalékos a forgalomnövekedésük, pihenősátorral, mobilvécékkel, padokkal és telefontöltő-állomásokkal várják a bevásárló fesztiválozókat. Megéri az áruházban, és nem a fesztiválon inni: egy üveg finn vodka 4 200 forintba kerül, a fesztiválon ugyanebből a márkából 1 150 egy feles (4cl).
Van, aki ideiglenes infrastruktúrát épít: egy sarki ház kerjében húzott fel egy kocsmát Sorbán Zsolt, aki a lapnak elmondta: napi 300 ezres forgalom kell ahhoz, hogy nullán legyen. A sört 600-ért, a felest 900-ért, egy koktélt pedig 1 350 forintért árul. Eddig a sör és a víz fogyott a legjobban.
A fesztivál bejáratánál, az út túloldalán lévő benzinkút is nyitott egy pultot: 780 forint a sör, 400 egy deci bor és 500 egy hot dog - írja a lap.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








