Az élelmiszerbolti vásárlás során elkerülendő leggyakoribb illetlenségek közé tartozik a bevásárlókocsik parkolóban hagyása,
Érdekes összeállítást közöl a hvg.hu a Sziget Fesztivál környékén, a rendezvényre érkezők kegyeit kereső vállalkozásokról. Külön készül a fesztiválra a Sziget főbejáratához legközelebb eső Auchan, nyílik ideigelenes kocsma egy családi ház kertjében, továbbá egy benzinkút is beszáll a vendéglátásba.
Az aquincumi Auchan készül a Sziget Fesztiválra. 20-25 százalékos a forgalomnövekedésük, pihenősátorral, mobilvécékkel, padokkal és telefontöltő-állomásokkal várják a bevásárló fesztiválozókat. Megéri az áruházban, és nem a fesztiválon inni: egy üveg finn vodka 4 200 forintba kerül, a fesztiválon ugyanebből a márkából 1 150 egy feles (4cl).
Van, aki ideiglenes infrastruktúrát épít: egy sarki ház kerjében húzott fel egy kocsmát Sorbán Zsolt, aki a lapnak elmondta: napi 300 ezres forgalom kell ahhoz, hogy nullán legyen. A sört 600-ért, a felest 900-ért, egy koktélt pedig 1 350 forintért árul. Eddig a sör és a víz fogyott a legjobban.
A fesztivál bejáratánál, az út túloldalán lévő benzinkút is nyitott egy pultot: 780 forint a sör, 400 egy deci bor és 500 egy hot dog - írja a lap.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza