Miközben az innováció tovább gyorsult, azt is lehet látni, hogy a vásárlók egyre tudatosabban mérlegelik, mikor és mire érdemes költeni.
Egyes weboldalakon 250 és 400 ezer forint közötti összegekért is árulnak jegyeket a vizes VB-re, azonban nem tudni, hogy ezek érvényesek-e. A hivatalos jegyértékesítési oldalon kívül sehol nem érdemes jegyet venni a világbajnokságra.
A vizes VB-t szervező Bp2017 Nkft. mindenkit figyelmeztet, hogy a rendezvényre csak a hivatalos oldalról, azaz innen vásároljanak jegyet - írja a 24.hu.
Attól, hogy napokkal az esemény előtt már nincs jegy, nem azt jelenti, hogy a verseny előtt pár órával sem lesznek elérhetők jegyek.
- mondta Borsa Miklós, a Bp2017 Nkft. szóvoivője. Az irreálisan drága jegyekkel kapcsolatban pedig mindenkit figyelmeztetett. Nem tudható, hogy a különböző internetes oldalon vásárolt jegyekkel be lehet-e lépni az eseményre.
- mondta el a szóvivő.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







