Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
A tavaly márciusban bevezetett vasárnapi zárva tartás egyik mellékes következménye volt, hogy az üzletek csak reggel 5 óra és este 22 óra között lehettek nyitva. A törvény eltörlésével most ez is megváltozhat, hiszen több korábbi éjjel-nappali is kinyithat.
A jelenlegi ismereteink szerint azoknak az üzleteknek a többsége, melyek korábban nyitva voltak, újra ki akar nyitni - mondta az RTL Klub Híradójának kérdésére Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára.
Az éjjel-nappalik számát azért csökkentette jelentősen a vasárnapi zárva tartásról szóló törvény, mert aszerint este tíz órától reggel 5-ig nem lehetett alkalmazottat dolgoztatni a boltban, csak akkor lehettek nyitva, ha a tulajdonos vagy annak hozzátartozója dolgozott.
A nagy kereskedelmi láncok közül csak egy, a Tesco volt, mely éjjel-nappal nyitva tartott tavaly márciusig, az RTL Klub értesülései szerint a cég még nem döntött arról, hogy visszaállnak-e a 24 órás nyitva tartásra, egyelőre vizsgálják, megérné-e nekik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








