Hamar kiderült, hogy nem a téli szigetelés tette a kabátokat merevvé, hanem a bélésbe varrt csempészcigaretta.
Jönnek a márkajelzés nélküli cigaretták - igaz, meglehetősen rövid idő áll rendelkezésre a váltáshoz.
Magyarország 2016 májusától tervezi bevezetni az egységes csomagolást - mondta Sonkodi Balázs, a Miniszterelnökség stratégiai ügyekért felelős államtitkára. A logók lekerülnek a dobozról, az egyetlen különbséget az eltérő cigaretták között a név és a dohánytípus teszi ki majd.
Az Európai Unió dohánytermékekre vonatkozó irányelve előírja, hogy a dohánytermékek csomagolásának mindkét legnagyobb felületén egészségvédő figyelmeztetéseket kell feltüntetni: a csomagolás elő- és hátoldali felületének 65 százalékát le kell fedniük a figyelmeztetéseknek, amelyeknek a csomagolási egységek felső részén is helyet kell kapniuk - derül ki a Híradó.hu összefoglalójából.
A márkasemleges csomagolással a dohányzás népszerűségének csökkentése a cél a fiatalok és a nők körében. Mivel a csomagoláson nem lehet logó, az egyetlen különbség a márkanév vagy vállalatnév és a dohány típusának megjelölése lesz.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








