A legcukrosabb üdítőkből 3 decivel megvan az egy napra ajánlott cukormennyiség.
Új édesítőszerek kerülnek a kólába
A világ legnagyobb üdítőgyártói laboratóriumi technológiákkal igyekeznek olyan új ízesítőanyagokat alkotni, amelyekkel új lökést adhatnak a csökkenő eladásaiknak, és így vonzóbbá tehetik termékeiket az egyre kritikusabb fogyasztók számára.
A fogyasztási szokások megváltozóban vannak, egyre egészségtudatosabbak lettek a vásárlók, akik egyre inkább kerülik a cukorban, fruktózban és más ízesítő- és más adalékanyagokban gazdag szénsavas üdítőket.
A nagy gyártók válasza erre, az hogy "természetesebb" édesítőszerekkel próbálkoznak az alacsony kalóriatartalom megtartása mellett, miközben igyekeznek hasonló ízhatást elérni, mint a cukorral készülő termékeiknél - írja a Magyar Hírlap. Az elmúlt évek egyik slágerterméke a sztívia vagy jázminpakóca.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
- Gulácsi Péter: most bizonyítanunk kell
- Meghallgatás - Növelné a harcoló állomány létszámát a honvédelmiminiszter-jelölt
- Óriási támogatás és hitel jöhet Brüsszelből - itt az EU energiaügyi- és hadiipari csomagja
- Irtózatosan sok bejegyezést távolított el a Facebook
- Szabálytalankodó influenszerügynökségek kaptak bírságokat
- Újra mehetnek turisták Japánba, de marad a szigor
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


