A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. (SPAR) tisztességtelenül hirdette az "5000 forint vásárlás után 500 forint visszajár" nevű akcióját, ezért 43 millió forint bírságot szabott ki rá.
A hirdetések keretében több hibát is elkövettek a SPAR-nál:
- Megtévesztették a fogyasztókat, mert nem minden elköltött 5000 forint után járt vissza 500 forint, ehhez kuponra volt szükség, amelynek a beváltását több feltételhez kötötték.
- 5000 helyett legalább 10.000 forint elköltésre volt szükség a kuponok használatához
- Nem vagy nem egyértelműen tüntette fel az 500 forintos kupon kiadásának és beváltásának feltételeit
Súlyosbító körülmények számít, hogy a jogsértés gyakorlata már több mint egy éve tart, ezzel számos fogyasztót tévesztettek meg. A SPAR szórólapjaiban az akció meghatározó szerepet töltött be, és a cég az eljárás elindítása után sem változtatott ezen.
Enyhítő körülmények számít azonban, hogy a SPAR jelentősen megváltoztatta kereskedelmi gyakorlatát a GVH Versenytanácsa álláspontjának megismerését követően, és együttműködik a tényállás pontos feltárásában- írja GVH.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml