Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Hamarosan kiterjeszti a Földművelésügyi Minisztérium a múlt héten bevezetett, a földrajzi jelzés nélküli (FN) borok után literenként harmincforintos összegben megfizetendő ellenőrzési díjat - írja a Magyar Hírlap.
Az intézkedés elsősorban a dömpingáras borimport visszaszorítását célozza. Ezért a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) azokra a borimportőrökre is kiterjeszti a fizetési kötelezettséget, amelyek nem tagjai a tanácsnak.
A HNT szerint ugyanakkor a magyar borvidékek illetékesei már az idei szüret előtt módosították a termékleírásokat, így az FN borkategóriát most már főként az importborok teszik ki. Ezért az ellenőrzési díj alapvetően a külföldi FN-borokat sújtja majd, de az új rendszer várhatóan háttérbe szorítja azokat a borokat, amelyek eddig áfacsalással jutottak az üzletekbe.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








