A kutatás alapján felállított produktivitás-index számszerűen is megmutatja, mennyire dolgoznak hatékonyan a magyar fehérgallérosok.
Már két magyar film nézettsége is átlépte a 100 ezres nézettségi küszöböt. Az állami támogatás összegét azonban még így is nehezen érik el a bevételek - írja a Világgazdaság.
A Magyar Nemzeti Filmalap által is támogatott filmek közül az április 25-i adatok szerint eddig a tavaly decemberben bemutatott Coming out című alkotás vonzotta a legtöbb nézőt. A 142 ezer néző az elmúlt évek rekordjának számít, de a február közepétől vetített Megdönteni Hajnal Tímeát nézettsége is átlépte már a 100 ezres küszöböt. A művészfilm kategóriába tartozó, bő egy hónapja bemutatott Viharsarok pedig eddig négyezer nézőt érdekelt.
Sok év csökkenés után tavaly újra nőtt a hazai mozik látogatottsága, ennek, valamint a drágább jegyeknek köszönhetően pedig az iparág is több bevételt könyvelhetett el. A becslések szerint tavaly 9,9 millió fizető nézője volt a hazai filmszínházaknak, összesen mintegy 13,2 milliárd forint maradt a jegypénztáraknál. 2012-ben csak 9,4 millió néző volt, ami 11,9 milliárd forintot eredményezett. 2011-ben a multiplex mozik látogatottsága visszaesett, míg az artmozik nézőszáma némileg nőtt.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml