Ismét a támadások célpontjába került a Lidl, mivel az áruházlánc a karácsony közeledtével rénszarvashúst hozott forgalomba brit üzleteiben.
Az angolszász kultúrkörben a Télapó viszi a karácsonyi ajándékot a gyerekeknek, repülő szánkóját pedig rénszarvasok húzzák. A Lidl idén is kiverte a biztosítékot azzal, hogy fagyasztott rénszarvashúst árul az ünnepekre Nagy-Britanniában, díszcsomagolásban. 350 gramm fagyasztott steak 7,99 fontba, azaz 2800 forintba kerül.
A brit sajtó máris azt hangsúlyozza, milyen bizarr ötlet az áruházlánctól, hogy Rudolfot, a kis rénszarvast kínálja az ünnepi asztalra, mivel sok esetben a gyerekek is észreveszik a terméket a boltokban, és ijedten arról kérdezik szüleiket, hogy hozzák majd a Télapó szarvasai az ajándékot, ha közben itt vannak a hűtőszekrényben.
A Lidl szóvivője a Daily Mail című lapnak elmondta, hogy a korábbi években kimondottan népszerű volt a rénszarvashús, ezért döntöttek úgy, hogy idén is forgalmazzák a terméket. Az áruházlánc korábban több más különleges húst is felvett kínálatába (igaz, csak kampányszerűen), így például lehetett kapni náluk fácánt, vaddisznó, őz-és szarvashúst, sőt, fagyasztott gazellaszeleteket is. Magyarországon az IKEA áruházakban lehet rénszarvashúst vásárolni, meglehetősen borsos áron.
Környezetvédők a rénszarvasok vadászatát kritizálják. A modern rénszarvasvadászok ugyanis már helikopterekből és terepjárókból vadásznak az állatokra, és több száz kilométeren keresztül üldözik őket, ezzel szellemi és fizikai szenvedést okozva az állatoknak. Egyes vélemények szerint a rénszarvasok 70 százaléka még azelőtt elpusztul, hogy havat látna.
Nálunk is elindult a karácsonyi láz
A magyar élelmiszer-üzletek, köztük a népszerű diszkontláncok - a Lidl és az Aldi- is elindították már karácsonyhoz, mikuláshoz kapcsolódó kampányukat. A boltokban találkozhatunk már csokimikulásokkal, szaloncukorral, ajándékcsomagokkal, csomagolókkal, szalvétákkal is.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Szakértők szerint az elmúlt évek tapasztalata, hogy a vásárlók számára az áruházi nézelődésben, válogatásban a legfontosabb az ár. Nem véletlen, hogy az elmúlt években decemberben megszaporodtak az árengedmények. A vásárlók az egyre erősebb piacszűkítő nyomás hatására tudatosabbak, válogatósabbak lettek, ami azt jelenti, hogy alaposabban körülnéznek az áruházakban.
Az áruházak weboldalai segítik a válogatást, többen a megvásárolható teljes termékkört is bemutatják, mások csak a nyomtatásban is terjesztett reklámújságot. Egyben minden honlap egyforma, hiszen szinte kivétel nélkül mindegyik felhívja a figyelmet a legfrissebb árengedményekre. A közösségi oldalak is segítenek a tájékozódásban, ahol a vásárlók már egymásnak mondanak véleményt, de a szolgáltatók is a nyomukban vannak.
A karácsonyi reklámok korábban megjelennek, hiszen éles a verseny a vásárlókért, a középpontban az ár van. A vásárlók többet válogatnak, több áruházat megnéznek, szélesebb termékkínálatot bogarásznak végig a vásárlás előtt. Ebben sokat segít az internet is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Kerülje el az M1-est ha a fővárosba tart!
- Lázár János állta a szavát: húsvétkor és éjjel áll a gigaprojekt
- Ügyészségi beszámoló: tanúként hallgatták meg szerdán Varga Juditot
- Kiemelik a hullámsírból az emberiség történetének „legértékesebb kincsét” – videó
- Vlagyimir Putyin: Oroszország nem tervez támadást egyetlen NATO-ország ellen sem
- Menekültügyi jelentés: már számos nyugati országban felismerték a helyzet tarthatatlanságát