109 magyarországi Tesco áruház kínál ingyenes wifi-elérést, mely egyre népszerűbb a vásárlók körében. Az áruházlánc felmérései szerint a Tesco-s wifi felhasználók száma mára már meghaladta az egymilliót - tájékoztat közleményében a Tesco Magyarország.
Az áruházlánc nyár elején kezdte telepíteni az ingyenes internet-elérést áruházaiban. A fejlesztés ütemét jól mutatja, hogy június végén még mindössze tucatnyi hipermarketben működött a szolgáltatás, szeptember közepére viszont már a százat is meghaladja a wifi-s áruházak száma.
A Tesco vásárlói wifi felhasználókra vonatkozó felmérései alapján az elmúlt héten a felhasználók száma meghaladta a százezer főt, ami átlagosan több mint ezer internetezőt jelent áruházanként. A vásárlók kedvelik az internetezés ezen módját, ez idáig országszerte több mint 1 millió felhasználó élt az ingyenes wifi-elérés lehetőségével a Tesco áruházakban.
Az elmúlt évek egyik érdekes fogyasztói trendje ugyanakkor, hogy az okostelefonok elterjedésével a vevők vásárlás közben gyakran leellenőrzik a bolt árait, összehasonlítják azt más üzletek kínálatával. Sok esetben pedig -különösen, ha értékesebb termékről van szó- hajlandóak más áruházat keresni, vagy akár az internetről rendelni.
A Tesco közleménye emlékeztet arra, hogy az ingyen wifin keresztül a vásárlók az áruházlánc mobil alkalmazását is letölthetik, mely segít bevásárlólistát készíteni az akciós termékekből, és oda is vezet a legközelebbi Tescóhoz.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Lengyelország és Ukrajna közös fegyvergyártásra készül
- Elkezdődött az egyeztetés a bősi vízlépcső vitájának ügyében
- Nincs nyugalom Bécsben: újabb fegyvertilalmi övezetet kellett bevezetni
- Még le sincs gyártva, mégis minden lőszert eladtunk már Várpalotáról
- Gulyás Gergely újra tanul járni a műtétje után, és Magyar Péterről is beszélt
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv