Megnyitja első, kizárólag vegetáriánus gyorséttermeit az amerikai McDonald's étteremlánc.
A McDonald's két, tisztán vegetáriánus egységet nyit Indiában - írja online kiadásában a Financial Times. A gazdasági lap úgy tudja, az éttermek két népszerű zarándokhelyen, Amritsar és Katra városokban nyílnak.
Az elsősorban marhahúsból készülő hamburgereiről ismert étteremlánc lépése nem meglepő, hiszen évek óta nagy erőkkel terjeszkednek az indiai piacon: termékválasztékukban a bárány-és csirkehúsból készülő szendvicsek mellett sokféle vegetáriánus étel is kapható. A most induló éttermekben egyelőre nem lesznek új termékek, hanem az országszerte közkedvelt vegetáriánus ételeket forgalmazzák majd.
A McDonald's lépése ugyanakkor nem meglepő, hiszen más gyorsétterem-láncok - mint például a Subway vagy a Domino's Pizza- már üzemeltetnek hasonló egységeket az indiai piacon. A hamburgerlánc jelenleg 271 étteremmel van jelen az indiai piacon, de a menedzsment várakozásai szerint ez a szám megduplázódhat a következő három évben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








