A Microsoft meg akarja törni az Apple iPad dominanciáját és beszáll a virágzó táblagép üzletbe.
Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója hétfőn mutatta be a Surface nevű gépet, amely szerinte "PC, táblagép és valami egészen új". A gép az érintőképernyős készülékekre optimalizált Windows 8 operációs rendszerrel kerül forgalomba, azt azonban nem árulták el, hogy mikor és mennyiért.

A Surface megjelenése fordulatot jelent az alapvetően szoftverekre szakosodott Microsoft üzletpolitikájában, noha Ballmer utalt rá, hogy a konszernnek a hardvergyártásban is vannak tradíciói, hisz egereket, klaviatúrákat, web-kamerákat és játékkonzolokat már készít. A Surface kifejlesztése azonban azt jelenti, hogy a Microsoft versenyre kel hardvergyártó partnereivel, a Samsunggal és a Hewlett-Packarddal, és közvetlen konkurenciát támaszt vevőinek.
Az IDC piackutató felmérése szerint az idén 107,4 millió táblagépet adnak el világszerte, 2013-ban pedig már 180 milliót. Az Apple két évvel ezelőtti megjelenése óta 67 millió iPadot adott el.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








