Az elmúlt napokban hatalmas eső zúdult a fővárosra és az északi megyékre, s jégeső is több térségben hullott. A zord időjárás természetesen az épületken is nyomot hagyott, több tízmilliós viharkárról számolnak be a biztosítótársaságok.
Az elmúlt két nap viharaival kapcsolatban eddig 752 kárbejelentés érkezett az AEGON Magyarországhoz, ennek nagy részét - 365 darabot - csütörtökön tették meg az ügyfelek. A becsült kárösszeg 64,6 millió forint.
A legtöbb bejelentés ezúttal is a fővárosból érkezett a biztosítóhoz, Budapestről eddig 104 jelzést regisztráltak. Emellett a bejelentések közül sok érkezett a Dunántúlról - így például Pécsről és Komárom-Esztergom megyéből is. A veszélynemek közül az AEGON tapasztalatai szerint a vihar volt a meghatározó: erről a biztosító több mint 420 esetben kapott bejelentést. Villámcsapásról 192, felhőszakadásról 57, jégverésről pedig 75 alkalommal tettek bejelentést az ügyfelek, de tömeges kárbejelentés szerencsére nem volt.
Az elmúlt napokban hatalmas eső zúdult a fővárosra és az északi megyékre. Jégeső is több térségben hullott - például Újpalotán, Kiskunmajsán és Balatonfüreden. A Komárom-Esztergom Megyében található Környe is szerepelt a keddi és szerdai híradásokban: ott ötven ház károsodott a kedd esti vihar és intenzív esőzés következtében. A településen mintegy 50 milliméternyi eső hullott, amelynek nyomán egyes településrészeken fél méteres iszap borította el az utcákat.
Fontos kiemelni, hogy a károk elhárításához, illetve a további károk megelőzéséhez már a szemle előtt hozzá lehet fogni. A károkat bizonyító maradványokat, törmelékeket ugyanakkor meg kell őrizni, illetve fényképet, videó felvételt is elfogad a biztosító a kárbejelentés alapjául.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








