A YouTube bejelentette, hogy elindítja a világszerte népszerű közösségi videomegosztó lokalizált, "Magyarországra hangolt" változatát. Így a hazai internetezők számára előtérbe kerül a magyar nyelvű tartalom. Egyszerűbben fedezhetnek fel és oszthatnak meg helyi relevanciájú videókat, és kezdhetnek párbeszédet róluk. A változás amellett, hogy kiemelt helyet biztosít a legnépszerűbb hazai videóknak, fontos lépés a tartalomkészítők, tartalomsugárzók, hirdetők és márkák számára is.
"A magyarországi internetezők eddig is a YouTube globális közösségének tagjai voltak. Ez az országban a harmadik legnépszerűbb weboldal a maga havi több mint 2,7 millió látogatójával (a 18-49 éves korosztályban) . A mostani változás azt jelenti, hogy lehetőséget adunk rá, hogy a magyar videók készítői, és az erre kíváncsi internetezők Magyarországról - és a világ más tájairól - sokkal könnyebben egymásra találjanak" - mondta Matthew Glotzbach, a YouTube európai igazgatója.
A videomegosztó megállapodást kötött az Artisjus Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesülettel. Ennek köszönhetően a magyar dal- és zeneszerzők számára mostantól anyagi haszonnal jár, ha feltöltik videóikat. A megegyezés a társaság által képviselt széles zenei repertoárra vonatkozik, amennyiben a videókat Magyarországról elérhetővé teszik. Bevétel akkor keletkezik, ha a YouTube partnereinek videóihoz hirdetések társulnak.
Megállapodást kötöttek a Sziget Kulturális Szervezőirodával, az MTVA-val, a TV2-vel, a Jégkorong Szövetséggel, az 1g Records, a CLS Records és a Tom Tom Records kiadókkal, valamint a WMMD hazai digitális-zenei tartalom aggregátorral. A sor további partnerekkel egészülhet ki, a hazai internetezők pedig az ily módon tovább gazdagodó videó kínálatot élvezhetik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


