A magyarok zöme 4-5 fő számára tervez ajándékot vásárolni.
Sikeresnek ítélték a szervezők és a résztvevők az első hazai Dotcommerce dayt, melynek keretében közel 400 internetes kereskedő kínálta termékeit kedvezménnyel egy napon, november utolsó csütörtökén - írja a Világgazdaság.
A lapnak Soós Gergely, az esemény szervezője elmondta: több tízezer internetező élt a kedvezményes vásárlás lehetőségével, az akciók közötti keresést biztosító oldalon 200 ezer körüli látogatót regisztráltak, többségük tovább is kattintott egy-egy kereskedő weboldalára.
Az átlagosnál enyhén nagyobb forgalmat ért el november 24-én az akcióban részt vevő Bookline is: Starcz Ákos vezérigazgató elmondta: számukra is fontos, hogy az e-kereskedelem napi szinten beépüljön a köztudatba, ezért remélik, hogy hagyománnyá válik a Dotcommerce day.
A hazai internetes műszaki áruházak piacán meghatározó Extreme Digitalnél 10 százalékos növekedést hozott az akció a napi megrendelésszámban, azaz minden tizedik vásárló az akció honlapjáról érkezett.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
- Egyéves gyermek mellett intézték a drogügyleteket
- Majomhimlő: Portugáliában már ott a betegség, Spanyolországban is találtak gyanús eseteket
- Nagyon öreg és nagyon népszerű – ez a Rangers
- Nagy munkák indultak az egyik legforgalmasabb budapesti úton
- Balesetek miatt útzár az M1-es autópályán
- Egyre többet tudni a multi-élelmiszerláncok "magyarosításáról"
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


