Sikeresnek ítélték a szervezők és a résztvevők az első hazai Dotcommerce dayt, melynek keretében közel 400 internetes kereskedő kínálta termékeit kedvezménnyel egy napon, november utolsó csütörtökén - írja a Világgazdaság.
A lapnak Soós Gergely, az esemény szervezője elmondta: több tízezer internetező élt a kedvezményes vásárlás lehetőségével, az akciók közötti keresést biztosító oldalon 200 ezer körüli látogatót regisztráltak, többségük tovább is kattintott egy-egy kereskedő weboldalára.
Az átlagosnál enyhén nagyobb forgalmat ért el november 24-én az akcióban részt vevő Bookline is: Starcz Ákos vezérigazgató elmondta: számukra is fontos, hogy az e-kereskedelem napi szinten beépüljön a köztudatba, ezért remélik, hogy hagyománnyá válik a Dotcommerce day.
A hazai internetes műszaki áruházak piacán meghatározó Extreme Digitalnél 10 százalékos növekedést hozott az akció a napi megrendelésszámban, azaz minden tizedik vásárló az akció honlapjáról érkezett.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


