Ma van az internetes vásárlás napja, azaz a DotcommerceDay Magyarországon. A mozgalom célja, hogy az internetezőkkel megismertesse az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését hazánkban.
A szervezők és a résztvevő online boltok szándéka szerint a mai nap a tudatos internetes vásárlásról és az online kedvezményekről szól az egész országban. Többek között könyv, CD, kozmetikai és illatszerek, műszaki cikkek, aukciós tárgyak, kuponok, ételek-italok, bútor, repülőjegy, internet-előfizetés, robogó, ruha, játékok, gyermekholmik, bio- és egészségügyi termékek, sporteszközök, díszállatok, szoftverek, ékszerek is megtalálhatók a csatlakozott 350 online kereskedő választékában.
A DotcommerceDay rendezvényhez a webshopok ingyen csatlakozhattak. A részvétel feltétele mindössze annyi, hogy ezen a napon valami olyan egyedi akciót, kedvezményt nyújtsanak a vásárlóknak, amit más napon nem. A legtöbben árengedménnyel, ingyen házhozszállítással, kettőt fizet, hármat kap típusú akciókkal vagy a vásárlás mellé adott ajándékkal csábítják a vevőket a hagyományos vásárlásnál jóval kényelmesebb, gyorsabb és néhány kattintással máris összehasonlítható árakat biztosító internetes vásárlásra.
A sok kisebb webbolt mellett olyan márkanevek is fémjelzik a DotcommerceDay kínálatát, mint például a Bookline, az Extreme Digital, az Expressz.hu, a Praktiker, az EasyJet, a UPC, a Libri vagy a T-Mobile.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok