Az Orangeways busztársaság saját neve alatt futó energiaitalt dob piacra - írja a Népszabadság.
A lap szerint a vállalat vezetői már megegyeztek hazai és külföldi viszonteladókkal, így a cég termékei már a napokban megjelennek több meghatározó kereskedelmi láncban.
Kovács Miklós, az Orangeways Zrt. vezérigazgatója a Népszabadságnak elmondta: a chipsadó miatt várható többletterhek ugyan vélhetően megnehezítik a helyzetüket, ennek ellenére nincs lehetőségük arra, hogy ezeket áthárítsák a fogyasztóikra.
Stratégiai döntés volt, hogy új területen jelenjenek meg, ezzel erősítve az Orangeways márkát.
Mint arról korábban beszáámoltunk, a szeptembertől érvényes termékadó mértéke energiaitaloknál 250 forint literenként. Az adót a terméket belföldön első alkalommal értékesítő személynek vagy szervezetnek, vagyis a termék gyártójának, külföldi termék esetén pedig az azt belföldön elsőként értékesítőnek kell megfizetnie.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
- Tűzszünet? Kijevnek van egy sarkos alapfeltétele
- Váratlanul kisebbségbe került az izraeli kormány
- Elárulta Moszkva, hányan nyitottak rubelszámlát a gáz kifizetésére
- Újabb kelet-európai országot venne fel az unióba az EP
- Resperger István: Ha be is fagy az ukrán-orosz háború, bármelyik fél újrakezdheti
- Orbán Balázs a rend apró jeleire hívta fel a figyelmet
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


