A 2000-es évek elején megindult az online szerencsejáték terjedése, mára milliárdos iparággá nőtte ki magát. Rengetegen töltik szabadidejüket ezzel a szórakozással. Amerikában mégis felléptek több internetes póker oldal ellen, miért volt ez baklövés? Egy közgazdász véleménye a New York Times blogjáról.
A teljes iparág szépen növekedett: 2004-ben 1,4 milliárd dolláros árbevétel mára megtöbbszöröződött, 2010-re 6,7 milliárd dollárra (1305 milliárd forint) nőtt.
Forrás: Getpokernews, Pénzcentrum.hu
Steven D. Levitt közgazdászász véleménye szerint az online póker szabályozása kemény dió és szinte lehetetlen megrendszabályozni a szerencsejáték kedvelőit. Saját tapasztalatát megosztva elmondta, hogy ő maga is 20 perc alatt talált új játékteret az accountja elvesztése után.
Véleménye szerint nem lehet valamit a szolgáltatói oldalon szabályozni, amire ekkora igény van az emberek körében. Ekkora fizető keresletet meg fog találni a kínálat. Legfeljebb egy másik országból szervereit fogja használni. Egy extrém példához hasonlította a helyzetet, miszerint a droghoz hasonlóan megtöltheti a hatóság a cellákat a terjesztőkkel, de az utcákon még mindig lehet venni a szereket.
A közgazdász másik érve inkább morális, mint szakmai. Több híresség is játszik szerencsejátékokat, őket szívesen követik az emberek. A függőség viszont sokkal kisebb kárt okoz, mint a szórakozással eltöltött idő haszna. Az átlagos amerikai szereti a pókert, és ezzel így vagyunk mi is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza