Egy Nagy-Britanniában készült felmérés szerint a gyengébbik nem hajmeresztő összeget költ élete során arra, hogy a frizurája mindig kifogástalan állapotban legyen.
A brit OnePoll piackutaó cég 3000 fővel készült kutatása szerint egy nő átlagosan mintegy 26 500 fontot (8,6 millió forint) költ hajkoronájára teljes élethossza alatt, beleértve a hajápoló szereket és a fodrászszalonokban otthagyott pénzt is. A közvélemény kutatásból az is kiderült, hogy a megkérdezett nők közel egynegyede még az ételnél is többet költ havonta a frizurájára.

A felmérésből azonban az is felszínre került, hogy a nők mellett a férfiak is egyre több időt és pénzt áldoznak hajviseletükre. A férfiak mintegy egyötöde havonta 30 fontnál (9 750 forint) is többet hagy ott a fodrászatban vagy a drogériában vett hajápoló szerekre, ami ugyan eltörpül a nők hajápolásra szánt büdzséje mellett, de mindenképp az ez irányú költekezés növekvő tendenciáját mutatja.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








