Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Brunei szultánja, a világ egyik leggazdagabb embere 15 ezer fontot (4,6 millió forint) fizet egy londoni fodrásznak. A frizőr valójában nem ilyen drága, de az árban az utazás és a szállás költségei is benne foglaltatnak.
Úgy tűnik, egy angol fodrász produkálja a világ legdrágább hajvágását. Ken Modestou-nak hétköznapinak mondható fodrászata van egy londoni hotelben, kuncsaftjai általában a szálloda vendégei közül kerülnek ki. Egy férfi hajvágás 30 fontba, azaz körülbelül 9 ezer forintba kerül - ez a brit fővárosban megfelel az átlagos árnak.
Modestou úr azonban a személyi fodrásza Brunei szultánjának is. A világ egyik leggazdagabb embere -és legtehetősebb uralkodója- rajong a borbély munkájáért. 3-4 hetente alkalmazza őt: a londoni frizőr 12 ezer kilométert utazik az arab államba, a repülőgépek legjobb osztályán, egy külön kabinba elzárva - nehogy elkapja a sertésinfluenzát.
Breuneiben a legjobb szállodák luxuslakosztályát kapja szállásul, a legnagyobb kényelemben tölthet havonta néhány napot. Természetesen mindemellett több ezer fontos fizetés is jár neki, hiszen kiválóan vágja a szultán haját, immár 16 éve.
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.