Bezárja magyarországi üzleteit a 2006 óta hazánkban működő drogérialánc a Schlecker. A bejelentést a cégcsoport néhány napja közölte beszállítóival, de a folyamat végleges lezárása még heteket vehet igénybe. - írja a Napi Gazdaság.
A piac négy évvel ezelőtt még nagyon tartott az akkor hazánkba költöző drogérialánctól, ám az utóbbi két évben kiderült, hogy a magyar piac éllovasait, a dm-et valamint a Rossmann-t aligha tudja megverni. Piaci elemzők szerint a franchise hálózat puritán alapkoncepciója nem vonzotta a magyar vásárlókat.
A kivonulás egyértelműnek tűnik, ezt igazolja az is, hogy a német tulajdonú Schlecker hivatalos honlapján a felhasználók már nem érhetik el a magyar nyelvű információs oldalt.
Azt, hogy az itthon 22 (ebből Budapesten 12) üzletet működtető üzletlánc maradék árukészletével illetve ingatlanjainak bérleti jogával mi lesz, még egyelőre nem lehet tudni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ezt nézik meg most a magyarok a hitelfelvételkor
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink mi alapján választanak hitelt.


