A szabolcsi Panyola község vegyesboltjában adták át először azt az egyméternyi polcot, amelyre kizárólag helyben előállított termékek kerülhetnek fel - írja a Magyar Hírlap.
Az Adj egy méter esélyt a helyi termékeknek! akciót a Helyi Piac Mozgalom indította el, miután a törvényi változások is lehetővé tették a helyben készült áruk értékesítését.
A mozgalom alapítói kezdeményezték, hogy valamennyi, magyarországi településen működő üzlet legalább egy folyóméternyi polcot biztosítson a helyi termelők, gyártók, kézművesek jó minőségű termékeinek.
A polcokra tett árucikkeken a Helyi Termék Szövetség által kibocsátott matrica, védjegy garantálja a minőséget és azt, hogy a terméket kizárólag ottani alapanyagokból, helyi munkaerő segítségével állítják elő.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








