Bár a közhangulat optimista Magyarországon, a háztartások egyre kevesebb napi fogyasztási cikket vásárolnak a GfK Hungária hazai kiskereskedelem helyzetéről készült első féléves jelentése szerint, amelyet kedden sajtótájékoztatón ismertettek.
A háztartások által napi fogyasztási cikkekre kiadott összeg a Kereskedelmi Analízisek legfrissebb eredményei szerint 2010 első félévében az infláció ellenére is fél százalékkal csökkent az előző év hasonló időszakához képest.
Kozák Ákos, a GfK Hungária igazgatója elmondta: bár a háztartások fogyasztása az idén kisebb mértékben csökken, mint tavaly, még mindig negatív tartományban marad, a kiskereskedelem és a fogyasztás valós növekedése 2011-től várható.
Az igazgató úgy vélekedett, hogy a háztartási fogyasztás bővülésének egy radikális adócsökkentés adhatna erősebb lökést. A fogyasztás azonban rövid távon még a reálkereset növekedése mellett sem fog visszarendeződni a 2007. előtti szintre.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
- Tűzszünet? Kijevnek van egy sarkos alapfeltétele
- Váratlanul kisebbségbe került az izraeli kormány
- Elárulta Moszkva, hányan nyitottak rubelszámlát a gáz kifizetésére
- Újabb kelet-európai országot venne fel az unióba az EP
- Resperger István: Ha be is fagy az ukrán-orosz háború, bármelyik fél újrakezdheti
- Orbán Balázs a rend apró jeleire hívta fel a figyelmet
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


