Kétszáz forintért megvásárolható árvízkártyát hoz forgalomba az augusztus 20-ára meghirdetett Összefogás Napjához csatlakozva a Spar üzlethálózat és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat. A Spar, Interspar és Kaiser's üzletek pénztárainál megtalálható kártya vásárlói az árvízkárosult családok életének újrakezdéséhez járulnak hozzá.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat a kezdetektől folyamatosan jelen van az árvízzel elöntött településeken, a legnagyobb károkat szenvedett Felsőzsolcán egyedülálló módon kirendeltséget is nyitott, ahol azóta is minden nap fogadják a segítségre szoruló embereket. Az elmúlt hónapokban a szeretetszolgálat több száz embere dolgozott azon, hogy az otthonukat veszített emberek mielőbb visszakapják korábbi életüket.
A teljesség igénye nélkül: a Máltai Szeretetszolgálat szakemberei és önkéntesei kivették részüket a védekezési munkálatokból, segítették a kitelepített családokat, külön figyelmet fordítottak az idősekre, gyermekekre és a betegekre, létrehozták a segítségnyújtás alapját képező adatbázist, összegyűjtöttek és szétosztottak annyi adományt, amennyivel meg lehetett volna tölteni egy bevásárlóközpontot.
Helyszíni munkájuk az ingóságaikat veszített családok támogatásával folytatódik mindaddig, míg az általuk nyújtott segítségre az árvízkárosultak igényt tartanak. A Spar üzlethálózatban kapható árvízkártya megvásárlásával az Összefogás Napja után is bárki részt vehet a károsultak megsegítésében.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








