A május közepén indított Nemzeti Segélyvonalra indított hívások jócskán megszaporodtak az elmúlt 24 órában, tegnap óta több mint 100 ezer hívás futott be a 1752-es telefonszámra.
Tegnap délelőtt még csupán 230 ezer körül járt a Nemzteti Segélyvonal hívásszámlálója, az elmúlt 24 órában azonban több mint százezer hívás érkezett a telefonszámra, ezáltal egy nap alatt 25 millió forint feletti összeg gyűlt össze az ítéletidő károsultjainak javára. A Nemzeti Segélyvonalra május közepe óta összesen több mint 385 ezer hívás érkezett.
A segélyek szétosztását június elején a Nemzeti Segélyvonal Alapítvány megkezdte. Első körben Edelény, Hernádszentandrás, Ónod, Sátoraljaújhely és Szikszó településeken egyenként négymillió forintot használ fel a károk helyreállításához a jótékonysági programban részt vevő öt legnagyobb segélyszervezet.
A 1752-es telefonszám felhívásával egyszeri 250 forintnyi pénzadomány juttatható el az ár- és belvízkárosultakhoz az öt legnagyobb magyar karitatív szervezeten keresztül. A 1752 a Telenor és a Vodafone hálózatából nem elérhető.
A mobiltársaságok külön számon szerveznek gyűjtést az árvízkárosultak megsegítésére. A mobilcégek (Telenor, T-mobile, Vodafone) által indított 1749-es telefonszámot tárcsázva, vagy ugyanerre a számra az "ARVIZ" illetve "ÁRVÍZ" szót SMS-ben elküldve 200 forint adományozható a védekezési munkáltatok támogatására és az ítéletidő károsultjainak megsegítésére. Az itt beérkező adományok a Magyar Vöröskereszten keresztül érkeznek célba.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








