Múlt pénteken lezárta a háztartásigépcsere-programot a környezetvédelmi tárca, mivel 3 hét alatt elfogyott az egymilliárd forintos, a szén-dioxid kvóták eladásából származó keret, amit egyébként 7 hónapra szántak -írja a Magyar Nemzet.
Több civil szervezet is nehezményezi, hogy a pályázati anyag összeállítása meglehetősen időigényes volt, sokan ki is csúsztak a három hétből. Számos szervezetnek azonban mégis sikerült beleférnie ebbe a rövid periódusba: Magyarországon bevett rendszer ugyanis, hogy az egyes gazdasági területek szereplői pályázatíró cégeket keresnek meg, hogy azok segítsék a kiírásban részt vevőket.
A lap úgy tudja, jelen esetben a hűtő-és mosógép-kereskedők ajánlottak jutalékot pályázatíró cégeknek, hogy civil szervezetek számára készítsék el a pályázati beadványt. A kereskedők vélhetően így próbálták meg felpörgetni az eladásokat.
A KVVM-hez az elmúlt három hét alatt nem érkezett panasz a kiírt pályázat túlzott időigényére vonatkozóan.
Mint arról a Pénzcentrum is beszámolt, a környezetvédelmi minisztérium az egymilliárd forintos keretösszegű csereakcióval közel 15 ezer korszerű és energiahatékony háztartási gép beszerzéséhez nyújtott gépenként 60-70 ezer forintos támogatást.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
70 ezres támogatást is kaphatsz hűtőd vagy mosógéped lecserélésre!
Az energiahatékony, új háztartási gépek beszerzésére az időskorúakat, nagycsaládosokat, a fogyatékkal élőket és a regisztrált munkanélkülieket segítő alapítványok és egyesületek pályázhattak. Az egy hónappal ezelőtti kiírás szerint "a pályázatok elbírálása folyamatos, azokat 2010. október 30-ig vagy a keret kimerüléséig lehet benyújtani."
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








