Nyolc magyar borászatot díjaztak a Vinitalyn, amely a világ egyik legrangosabb borversenye. A 18. alkalommal megrendezett nemzetközi borversenyt (Concors Enologico Internazionale) a világ legszigorúbb borversenyének is nevezik. A világ 27 országából, több mint ezer borászatának, 3.646 mintáját, egy105 fős borítészcsapat bírálta el. A magyar borokat kiemelkedőnek minősítette a zsűri - nyilatkozta az egyik díjazott, a balatoni Varga Pincészet vezetője.
Varga Bálint szerint: ez a verseny a világ legszigorúbb megmérettetése, mert itt kategóriánként csak négy érmet osztanak ki (nagyarany, arany, ezüst és bronz). Itt az éremkiosztási arány mindössze 2-3 százalék, a más borversenyeken alkalmazott 30% körüli arány helyett. Itt az érmek mellett, a magas pontszámot elérő boroknak, a borászokból és szakújságírókból álló zsűri "Gran Menzione"-t (elismerő oklevelet) is ad.
A magyarok közül a legjobb eredményt a Nyakas Pincészet érte el. A zsámbéki medencében tevékenykedő borászat a legnagyobb elismerésben részesült azok közül a pincészetek közül, amelyek be merték nevezni termékeiket a szigorú zsűri által minősített versenyre. A magyar borászat mellett, SPECIAL VINITALY NATION AWARD 2010 kitüntetésben mindössze négy pincészet részesült, egy olasz, egy cseh, egy spanyol és egy svájci borászat. - nyilatkozta, az egyetlen magyar aranyérmes borászat, a Nyakas Pincészet kommunikációs vezetője Nagy Péter
A hazai pincészetek közül díjazták még a Bárdos és Fia Pincészet, Günzer Tamás, Borpalota, Bock Pincészet, a Somogyi Tibor Pincészete és az Egri Korona Borház egy-egy borát. Varga Bálint kiemelte: a nyolc díj jól mutatja, hogy a magyar boroknak van létjogosultságuk nemzetközi piacon is. Minőségben felveszik a versenyt a legnagyobb bortermelő országok boraival is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj