Komoly PR-kampánnyal népszerűsíti hazánkat a skandináv államokban a Magyar Turizmus Zrt. Svéd és dán lapok cikkeznek Budapest fürdőiről, a magyar gasztronómiáról és borokról, de természetesen az idei pécsi eseményekkel is megismerkedhetnek az észak-európai olvasók.
AzExpressen svéd délutáni napilap március 9-i számában jelent meg Marko Wramén cikke a budapesti történelmi fürdőkben tett felfedező útjáról, "Fürödj Budapesten" címmel. A bevezetőben a szerző beszél a budapesti hőforrásokról, a hévizek gyógyhatásáról, majd sorra veszi a fontosabb fürdőket. A Rudas szépségét, a Király archaikus hangulatát, a Lukács gyógyászati eredményeit, a Gellért klasszikus szépségét és a Széchenyi méreteit és népszerűségét méltató sorokat gyakorlati tudnivalókkal egészíti ki (nyitva tartás, belépők, megközelítés). A Széchenyiről többek között ezt írja: "hatalmas és mennyeien kellemes". Az újságíró a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében látogatott Budapestre.
A dán Vagabond utazási magazin márciusi számában ötoldalas cikk jelent meg Budapest bor és gasztronómiai kínálatáról. Az újságíró és fotósa tavaly az MT Zrt. koppenhágai külképviseletének szervezésében járt hazánkban. Az összeállítás számos étterem bemutatása mellett felhívja a figyelmet ismertebb borászaink boraira is. Az utazási magazinnak 120.000 olvasója van.
A szintén dán Soendag női magazinban négyoldalas cikk jelent meg Pécsről, Európa egyik Kulturális Fővárosáról. A cikk megírásához az újságíró hölgynek a Magyar Turizmus Zrt. nyújtott segítséget. Az összeállítás részletesen ismerteti Pécs történelmi, kulturális, művészeti és tudományos hagyományait. Bemutatja többek között a Cella Septichora Látogató Központot, a séta közben lépten-nyomon előbukkanó török kori emlékeket, a főtéren álló Gázi Kászim pasa dzsámiját, a Zsolnay Múzeumot, illetve az ezeréves Pécsi Püspökség négytornyú Szent Péter Bazilikáját.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A lap külön felhívja a figyelmet arra, hogy Pécs 2010-ben az Európa Kulturális Fővárosa címet viseli, ezért több mint 200 program kerül az idén megrendezésre, mint pl. a Pécsi Tavaszi Fesztivál, a Pécsi Szabadtéri Játékok és a Nemzetközi Báb- és Utcaszínházi Fesztivál.
Az újságíró az olvasók figyelmébe ajánlja az esemény honlapját, a gasztronómia kedvelőinek figyelmébe több éttermet, a vásárolgatni vágyóknak pedig az áruházakat és a havonta egyszeri alkalommal, vasárnapon megrendezésre kerülő hagyományos piacot ajánlja.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







