Komoly PR-kampánnyal népszerűsíti hazánkat a skandináv államokban a Magyar Turizmus Zrt. Svéd és dán lapok cikkeznek Budapest fürdőiről, a magyar gasztronómiáról és borokról, de természetesen az idei pécsi eseményekkel is megismerkedhetnek az észak-európai olvasók.
AzExpressen svéd délutáni napilap március 9-i számában jelent meg Marko Wramén cikke a budapesti történelmi fürdőkben tett felfedező útjáról, "Fürödj Budapesten" címmel. A bevezetőben a szerző beszél a budapesti hőforrásokról, a hévizek gyógyhatásáról, majd sorra veszi a fontosabb fürdőket. A Rudas szépségét, a Király archaikus hangulatát, a Lukács gyógyászati eredményeit, a Gellért klasszikus szépségét és a Széchenyi méreteit és népszerűségét méltató sorokat gyakorlati tudnivalókkal egészíti ki (nyitva tartás, belépők, megközelítés). A Széchenyiről többek között ezt írja: "hatalmas és mennyeien kellemes". Az újságíró a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében látogatott Budapestre.
A dán Vagabond utazási magazin márciusi számában ötoldalas cikk jelent meg Budapest bor és gasztronómiai kínálatáról. Az újságíró és fotósa tavaly az MT Zrt. koppenhágai külképviseletének szervezésében járt hazánkban. Az összeállítás számos étterem bemutatása mellett felhívja a figyelmet ismertebb borászaink boraira is. Az utazási magazinnak 120.000 olvasója van.
A szintén dán Soendag női magazinban négyoldalas cikk jelent meg Pécsről, Európa egyik Kulturális Fővárosáról. A cikk megírásához az újságíró hölgynek a Magyar Turizmus Zrt. nyújtott segítséget. Az összeállítás részletesen ismerteti Pécs történelmi, kulturális, művészeti és tudományos hagyományait. Bemutatja többek között a Cella Septichora Látogató Központot, a séta közben lépten-nyomon előbukkanó török kori emlékeket, a főtéren álló Gázi Kászim pasa dzsámiját, a Zsolnay Múzeumot, illetve az ezeréves Pécsi Püspökség négytornyú Szent Péter Bazilikáját.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

A lap külön felhívja a figyelmet arra, hogy Pécs 2010-ben az Európa Kulturális Fővárosa címet viseli, ezért több mint 200 program kerül az idén megrendezésre, mint pl. a Pécsi Tavaszi Fesztivál, a Pécsi Szabadtéri Játékok és a Nemzetközi Báb- és Utcaszínházi Fesztivál.
Az újságíró az olvasók figyelmébe ajánlja az esemény honlapját, a gasztronómia kedvelőinek figyelmébe több éttermet, a vásárolgatni vágyóknak pedig az áruházakat és a havonta egyszeri alkalommal, vasárnapon megrendezésre kerülő hagyományos piacot ajánlja.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








