Az elmúlt időszak különösen nagy sikereket hozott a SuperShop törzsvásárlói kártya számára. A kártyabirtokosok száma 1,8 millió, a tervek szerint hamarosan a 2 milliót is elérik -hangzott el a SuperShop mai sajtótájékoztatóján.
Szabó Szergej, a SuperShop Kft. vezérigazgatója elmondta: a legnagyobb ügyfél továbbra is a SPAR áruházlánc maradt, de például a Burger Kingben is egyre gyakrabban veszik elő a felhasználók kártyájukat. A program 10 éves fennálása óta 10,5 milliárd pontot bocsátottak ki, ez pedig egy rendkívül hatékony vásárlásgeneráló folyamatot jelent.
2009-ben félmillió új kártyaigénylést regisztráltak: jelentős lépés volt az ideiglenes kártya bevezetése, így az első vásárlástól kezdve gyűjthetőek a pontok. Bevezették a "brandelt" kártyákat, így tetszés szerint választható partnerlogó a kártyára. Hatékony a társkártya-rendszer is, ami a családon belüli pontösszegzést segíti.
Ebben az évben a tervek szerint több kicsi, és 1-2 nagyobb piaci szereplővel is partneri szövetséget köt a pontgyűjtő-hálózat, konkrét részleteket azonban a menedzsment még nem árult el. Hamarosan lehetséges lesz SuperShop ponttal online is fizetni, ennek jelenleg is folyik a tesztelése. Külföldi terjeszkedésben egyelőre még nem gondolkozik a kibocsátó.
Az egyik legdinamikusabban fejlődő partner a Burger King: a gyorsétteremláncnál a SuperShop kártya hálózati bevezetését komoly technikai, informatikai fejlesztés előzte meg. A Burger King vásárlói már több mint 1 millió SuperShop pontot gyűjtöttek.
Rengeteg magyar kedvenc termékét változtatják meg: ennyit a legendáról, ezt is megtépte az idő szele
Hamarosan kapható lesz kés nélküli svájci bicska is, a cég ezzel reagál az egyre szigorodó nemzetközi szabályozásokra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- A rendőröknek is hazudott az apa, hogy lánya visszaköltözzön hozzá
- Együttműködésre készül a Széchenyi István Egyedem és a kínai járműóriás NIO
- Peren kívül egyezne meg a Nemzeti Színházzal Horváth Lajos Ottó
- Uniós megegyezés született a befagyasztott orosz pénzek ügyében
- Újabb fejlemény a bőnyi iskolában megkéselt diáklány ügyében
- Az UVSE nyerte a női vízilabda országos bajnokságot