A kora reggeli 25-ről szerda 8 órára 16-ra csökkent azon BKV-buszvonalak száma, ahol késésekre kell számítani - közölte a BKV az MTI-vel. A legtöbb viszonylaton 10-15 percet késnek a buszok, de van ahol csak óránként közlekednek a járatok.
A 7-es buszok (7, 7E, 173, 173E) továbbra is jelentős késésekkel közlekednek, a gyorsjáratok pedig a szokásos 3-4 perc helyett 7-18 percenként követik egymást. A 9-es buszok 7 helyett 12, a 112-es 7 helyett 30, a 94E 30 helyett 60 percenként jár. A 23E és 85E járatok 8 óráig nem indultak el, és a reggeli órákban nem fognak közlekedni. A társaság a kontrollcsoport szerda reggeli munkájáról délutánra ígért tájékoztatást.
Vitézy Dávid, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) szóvivője az MTI-nek azt mondta: fél 6-kor elérte a 230-at a ki nem adott vagy késve kiadott buszok száma. A legkevesebb busz szerdán is a kelenföldi buszgarázsból indult el - tette hozzá.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







