A pénteki nap után ma ismét nagyobb követési időközökre számíthatnak az utasok a BKV buszvonalain annak köszönhetően, hogy ma hajnalra több száz busza robbant le a fővárosi közlekedési vállalatnak - írja az Index.
Nincs olyan vonal, ahol ne lenne busz - nyugtatja az utazóközönség kedélyét a BKV fődiszpécsere. Jelentős késésekre azonban fel lehet készülni, mivel idén hajnalra mintegy 350 jármű robbant le az éjszakai mínuszokban.
Vitézy Dávid a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) szóvivője szerint rosszabb a helyzet, mint az első tömeges meghibásodások idején, múlt csütörtökön volt. Többségében a kiöregedett buszok nem indultak ma hajnalba sem, a modern Volvo buszokkal nagyságrendileg kevesebb probléma volt.
Nem csak a busz, hanem a villamosközlekedést is érintette az éjszakai fagy, beszámolók szerint a hajnali órákban a 47-es és 49-es villamosok váltóhiba miatt nem tudtak felkanyarodni Budáról a Szabadság hídra.
Kocsis István BKV-vezérigazgató még októberben azt nyilatkozta az Info Rádió Aréna című műsorában, hogy a BKV-ból mintegy 3 milliárd euró (kb. 830 milliárd forint) hiányzik, melynek jelentős részét a járműpark korszerűsítésére kellene fordítani a következő 5-10 évben.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








