
Kiderült a húsvéti hústitok: 2 hét múlva eldől az árstop sorsa, már olcsó sonkák lepik el a boltokat
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."
"A minőségi pálinka a legrangosabb nemzetközi párlatokkal is felveszi a versenyt!" - fogalmazott a magyar pálinka népszerűsítésre megrendezett "Pálinkaakadémián" Barabás Attila, a Pálinka Nemzeti Tanács tagja.
Az Agrármarketing Centrum szerint ideje átértékelnünk, amit védett nemzeti italunkról gondolunk. Sokak szemében a pálinka még mindig a régmúlt karcos, hígító szagú itala, holott a törvényi szabályozásnak és a pálinkafőző mesterek elhivatottságának köszönhetően ez az ital ma már hazánk egyik prémiumterméke.
A napokban megrendezett, Pálinkaakadémia névre keresztelt rendezvényen Barabás Attila, a Pálinka Nemzeti Tanács tagja elmondta: a pálinka kifejezés először 1630-ban szerepelt írásos emlékekben. Mára a "top prémium" kategóriájú pálinkák olyan versenytársak között állják meg helyüket, mint a Smirnoff vodka vagy a Hennessy XO konyak.
A szakember kiemelte annak fontosságát, hogy a megfelelő törvényi szabályozás eredményeként a pálinka ma már Magyarország legmagasabb minőségi elvárásoknak is megfelelő prémiumtermékét jelenti. "A gasztronómiában az idei évben mintegy 30-40 százalékkal nőtt a pálinkafogyasztás, miközben a whiskyk fogyasztása ugyanennyivel csökkent. Ezt azt jelenti, hogy a pálinka magas presztízsű itallá vált a magyar fogyasztók szemében" - tette hozzá a szakember.
A rendezvényen tizennyolc bartender és barmaid arra vállalkozott, hogy a nyolc eredetvédett pálinka köré komponál koktélokat, ezzel is ráirányítva a figyelmet az ital sokoldalúságára. Morafcsik Péter, a verseny egyik szervezője szerint a pálinka ebben - és főleg ebben - a minőségében aperitif ital is lehet.
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.
Árcsökkentési programot indított a Lidl január elsejétől, melynek köszönhetően az első negyedévben már közel 400 termék ára mérséklődött.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.