A luxusmárkákat gyártó és forgalmazó cégeknek is csökkenteniük kell áraikat, ha életben akarnak maradni - mondta Albert Eickhoff, a német divat egyik meghatározó alakja - írja a Napi Gazdaság.
A német divat doyenjének tanácsa a francia és az olasz divatdiktátorokra vonatkozik, elsősorban arra való tekintettel, hogy az olyan tömegtermelők, mint a Zara, milyen gyorsan képesek modelljeikkel követni a divat változásait.
Az egyre gyorsabban változó trendek mellett sok vásárló, főleg a nők, nem hajlandó méregdrágán megvenni olyan ruhákat, amelyeket csak hetekig viselhetnek, mert máris kimennek a divatból.
Németországban az új őszi-téli kollekció egy tipikus női ruhája az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA üzletében 2900 euró, a Prada Holdingnál 2550. A hasonló ruhák a Zaránál 80, a H&M-nél 40 eurónál olcsóbban kaphatók.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


