12 °C Budapest

Pikáns IKEA-reklámok: csak felnőtteknek! 2. rész

2009. augusztus 21. 14:02

Folytatjuk IKEA-reklámokat bemutató sorozatunkat. Az előző rész siker után most ismét 3 igazán pikáns film következik, hangsúlyozottan 18 év felettieknek!

 

Mint arról már sorozatunk előző részében beszámoltunk, gyakran előfordul, hogy a legnagyobb multinacionális cégek is úgynevezett gerillakampányba kezdenek.

Előző cikkünk:
Pikáns IKEA-reklámok: csak felnőtteknek!


"Csinálj rendet!"


Egyre gyakrabban találkozhatunk -főleg az interneten- olyan reklámfilmekkel, amelyek könnyen lehet, hogy nem férnének be a klasszikus -főleg televíziós- reklámblokkokba. Az ilyen reklámok szándékosan provokatívak, sőt, sokakban visszatetszést is kelthetnek, ugyanakkor mindenképp hatásosak, és jobban megmaradnak a fogyasztók emlékezetében, mint egy klasszikus hirdetés. 


"Sajnálod az eltörött bocis tejkiöntőt? Ne legyél hülye! Az ilyen giccses cuccokat mindig egyszerűen kicserélheted az IKEA sokkal jobb termékeire!" -hangzik a kerékpáros férfi javaslata a reklám végén.

A világháló az ilyen IKEA-reklámok gazdag tárházát jelenti. Azt nem tudni, vajon a svéd áruházlánc maga készíttette-e a kisfilmeket, de az jól látszik belőle, hogy az IKEA valóban a mindennapok részévé vált.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

"Szükséged van egy új ágyra?"

További érdekes hírek címlapunkon! Kattints!


Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 17. szerda
Rudolf
16. hét
Április 17.
Hemofília világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem