25 °C Budapest

Pikáns IKEA-reklámok: csak felnőtteknek! 2. rész

2009. augusztus 21. 14:02

Folytatjuk IKEA-reklámokat bemutató sorozatunkat. Az előző rész siker után most ismét 3 igazán pikáns film következik, hangsúlyozottan 18 év felettieknek!

 

Mint arról már sorozatunk előző részében beszámoltunk, gyakran előfordul, hogy a legnagyobb multinacionális cégek is úgynevezett gerillakampányba kezdenek.

Előző cikkünk:
Pikáns IKEA-reklámok: csak felnőtteknek!


"Csinálj rendet!"


Egyre gyakrabban találkozhatunk -főleg az interneten- olyan reklámfilmekkel, amelyek könnyen lehet, hogy nem férnének be a klasszikus -főleg televíziós- reklámblokkokba. Az ilyen reklámok szándékosan provokatívak, sőt, sokakban visszatetszést is kelthetnek, ugyanakkor mindenképp hatásosak, és jobban megmaradnak a fogyasztók emlékezetében, mint egy klasszikus hirdetés. 


"Sajnálod az eltörött bocis tejkiöntőt? Ne legyél hülye! Az ilyen giccses cuccokat mindig egyszerűen kicserélheted az IKEA sokkal jobb termékeire!" -hangzik a kerékpáros férfi javaslata a reklám végén.

A világháló az ilyen IKEA-reklámok gazdag tárházát jelenti. Azt nem tudni, vajon a svéd áruházlánc maga készíttette-e a kisfilmeket, de az jól látszik belőle, hogy az IKEA valóban a mindennapok részévé vált.

"Szükséged van egy új ágyra?"

További érdekes hírek címlapunkon! Kattints!


NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 25. szombat
Eufrozina, Kende
38. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?