A Budapest Adventure kampány keretében, Nagy-Britanniában is számos akcióval népszerűsíti Budapest turisztikai kínálatát a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Malév Zrt., a Budapest Airport Zrt. és a budapesti szolgáltatók a nyári szezonban.
London pénzügyi negyedében 100 független kávézóban és szendvicsbárban egy hónapon keresztül (július 6. és augusztus 9. között) a kampány kreatívjával és honlapcímével (www.budapestadventure.com) ellátott poharakban kapják reggeli kávéjukat a munkába sietők.
A poharak egy nyereményjátékra is ráirányítják a figyelmet, amelynek keretében Budapesti hétvégéket sorsolnak ki. A kampány részeként, az akcióban részt vevő kávézók és szendvicsbárok kirakatában elhelyezett poszterek, valamint a pultnál terjesztésre kerülő szórólapok is nyári, budapesti kalandra csábítanak.
A Budapest Adventure népszerűsítése érdekében, július 6-26. között két hostess 4000 db, a Budapest Adventure kampány reklámjával ellátott Oyster kártya (londoni közlekedési bérlet) tartót és szórólapokat oszt szét a város üzleti negyedének metróállomásain. A pénzügyi negyed legfrekventáltabb metróállomásain - a Canary Wharf-on és a DLR-en - 20 db nagyméretű plakát is népszerűsíti a Budapest Adventure-t, a kampány nyereményjátékát, valamint a kedvezményes repülőjegy akciót július 6-19. között. A reggeli és délutáni csúcsforgalomban, London fontosabb megállóiban és tömegközlekedési járművein elhelyezett szórólapok is Budapestre csábítanak.
A banknegyed 12 előkelő fitnessklubjában továbbá, a kampány szórólapjai mellett 7000 db Budapest Adventure törölköző kerül terjesztésre július 6. és 31. között. A Nagy-Britanniában folytatott Budapest Adventure kampányt a gerillaakciókkal párhuzamosan egy nyereményjátékkal egybekötött online kampány keretében is népszerűsítik, a magas jövedelemmel rendelkező, London pénzügyi negyedében dolgozók részére. A kampány keretében 45.000 email kerül kiküldésre, amelyet az MT Zrt. londoni külképviseletének adatbázisában található, közel 10.000 email címre is továbbítanak.
Révész Tamás 20 évnyi amerikai élet után visszatért Magyarországra és az újabb könyve már itthon, Budapesten készült.
Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.
Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
-
Az élhetőbb városokban az ingatlanok is felértékelődnek (x)
Minél több szolgáltatás és zöld van a közelben, annál jobban.
- Dráma Kőszegen: mérgező növénybe lépett egy kéktúrázó
- Életveszély fenyeget a magyar utakon, és nincs ellene biztosítás
- Nagy változás jön a mobiltelefonos fizetésnél
- Villogás vezetés közben? Lehúzott ablak? Máris repül a büntetés a sofőrnek!
- Szabotázsakciók Franciaországban az olimpiai megnyitó napján - a nap hírei
- Hét szerrel bővült a tiltott dizájnerdrogok listája
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
Future of Finance 2024
Sustainable World 2024
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/07/1722007321-6WcvnE3RF_sm.jpg)
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/07/1722003032-fYemjX2BC_sm.jpg)
![](https://www.hellovidek.hu/images/site/articles/lead/2024/07/1721916051-kHrQJn3Mh_md.jpg)