A Budapest Adventure kampány keretében, Nagy-Britanniában is számos akcióval népszerűsíti Budapest turisztikai kínálatát a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Malév Zrt., a Budapest Airport Zrt. és a budapesti szolgáltatók a nyári szezonban.
London pénzügyi negyedében 100 független kávézóban és szendvicsbárban egy hónapon keresztül (július 6. és augusztus 9. között) a kampány kreatívjával és honlapcímével (www.budapestadventure.com) ellátott poharakban kapják reggeli kávéjukat a munkába sietők.
A poharak egy nyereményjátékra is ráirányítják a figyelmet, amelynek keretében Budapesti hétvégéket sorsolnak ki. A kampány részeként, az akcióban részt vevő kávézók és szendvicsbárok kirakatában elhelyezett poszterek, valamint a pultnál terjesztésre kerülő szórólapok is nyári, budapesti kalandra csábítanak.
A Budapest Adventure népszerűsítése érdekében, július 6-26. között két hostess 4000 db, a Budapest Adventure kampány reklámjával ellátott Oyster kártya (londoni közlekedési bérlet) tartót és szórólapokat oszt szét a város üzleti negyedének metróállomásain. A pénzügyi negyed legfrekventáltabb metróállomásain - a Canary Wharf-on és a DLR-en - 20 db nagyméretű plakát is népszerűsíti a Budapest Adventure-t, a kampány nyereményjátékát, valamint a kedvezményes repülőjegy akciót július 6-19. között. A reggeli és délutáni csúcsforgalomban, London fontosabb megállóiban és tömegközlekedési járművein elhelyezett szórólapok is Budapestre csábítanak.
A banknegyed 12 előkelő fitnessklubjában továbbá, a kampány szórólapjai mellett 7000 db Budapest Adventure törölköző kerül terjesztésre július 6. és 31. között. A Nagy-Britanniában folytatott Budapest Adventure kampányt a gerillaakciókkal párhuzamosan egy nyereményjátékkal egybekötött online kampány keretében is népszerűsítik, a magas jövedelemmel rendelkező, London pénzügyi negyedében dolgozók részére. A kampány keretében 45.000 email kerül kiküldésre, amelyet az MT Zrt. londoni külképviseletének adatbázisában található, közel 10.000 email címre is továbbítanak.

Árstopra sincs szükség, brutál árcsökkentés van a boltokban: itt az olcsósított élelmiszerek listája
Miközben az inflációról szóló hírek rendre az árak emelkedéséről szólnak, akadnak azért olyan termékek is, amelyeknek az ára csökkent az elmúlt egy évben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hoppá! Tudtad melyik bank lett a legjobb lakossági állampapír forgalmazó? (x)
Az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) idén is a Gránit Banknak ítélte „Az év Lakossági állampapír forgalmazója” díj ezüst fokozatát.
-
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt (x)
A Soós Tészta Kft. több mint 40 éve nyújt kiváló minőségű tésztákat a vásárlók számára, és a KMÉ-védjegyet 26 termékük kapta meg.
-
Vásárlói élmény és innováció a hazai kiskereskedelemben (x)
Második alkalommal rendezték meg február 25-én a Visa Boltok Boltja verseny díjátadóját, amely a kiemelkedő vásárlási élményt nyújtó és innovatív megoldásokat alkalmazó fizikai üzleteket ismeri el.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


